When Facebook advertises the new Pages, in a Google ads style
Strike Anywhere and Facebook have created this video to advertise the new Facebook Pages for businesses that now adopt the Timeline, just like an ordinary profile.
Strike Anywhere and Facebook have created this video to advertise the new Facebook Pages for businesses that now adopt the Timeline, just like an ordinary profile.
I think that I have read almost all that was available to read about Pinterest during the last weeks, trying to understand where all this buzz came from. And surprisingly, here’s what I found…
Je pense avoir à peu près lu tout ce qui pouvait être lu au sujet de Pinterest ces dernières semaines. Le service est au sommet du hype et on ne compte plus les articles et présentations qui lui sont consacrés. J’ai cherché à comprendre pourquoi un tel succès, et quels en sont les usages. Voilà ce que j’ai trouvé. Et du coup je suis à présent moins convaincu que ce succès ne sera qu’un effet de mode…
C’est le site eMarketer.com qui rapporte les résultats d’une étude récente de l’IFOP au sujet des internautes Français et de leur comportement dans les réseaux sociaux vis-à-vis des marques. Voici les chiffres à garder en mémoire.
This is both a good and a bad news: The fourth episode of the series of videos “Everything is a Remix” by Kirby Ferguson is now online. The bad news is that it’s the last of the series.
(I’m nice, I share…) Here is one of the best content that I’ve seen lately about Facebook, and the fact that the social network is going public. It comes from Publicis Modem UK, it has been published on SlideShare, and I really recommend that you spend some time browsing through it’s content.
Ce week-end a lieu la finale du Super Bowl 2012, l’évènement sportif numéro #1 aux Etats-Unis. De ce côté de l’Atlantique, on connait surtout le Super Bowl pour les publicités qui sont diffusées à la mi-temps et pour lesquelles les marques et les agences rivalisent en inventivité et en créativité pour séduire les spectateurs, en escomptant sur le buzz et la viralisation à la clé.
Mais au delà des publicités, comme on est bien obligés d’admettre que dans notre grande majorité on n’y connait rien aux règles du football Américain, alors que savons-nous au juste sur ce Super Bowl ?
Let’s start this series of posts about the Super Bowl ads with the one from Japanese car builder Toyota for the new Camry. The ad is quite funny, as it shows how things from your every day life could be if they were reinvented in the same way that the new Camry was reinvented and made more useful and innovative.
Ubergizmo reports that a new theme park powered by Microsoft Kinect sensors, and other connected and touch devices has opened in South Korea.
Yesterday was a big milestone and a step forward for us. We are Valtech. You knew this already. And now we do have a new corporate website, with a refreshed brand identity.